should I stay or should I go?

Buenos días,

junto con los cambios en mis futuras publicaciones, me planteo mi situación actual y me doy cuenta de que también necesito un cambio o de lo contrario se me van a caer las paredes encima.

No sé si os pasará a vosotros también pero por lo que a mi respeta, solo hay dos sensaciones en este mundo que pueden acabar conmigo: el aburrimiento (acaba por generarme depresión o ansiedad) o impotencia.

En este caso os diré que siento lo primero, aburrimiento y que siento como me estoy apagando.

El motivo?

Estoy en el culo del mundo, en un pueblo donde no hay nada que hacer, no hay nada para ver y donde me paso los fines de semana viendo pelis, estudiando (tengo que estar muy mal para hacer esto sin tener exámenes) o bien dedicándome a mis proyectos.

Estoy de acuerdo en que de vez en cuando, soy la primera en reclamar mi espacio personal y poder estar un tiempo sola haciendo mis tareas pero… cuando llevas cada fin de semana desde principios de septiembre asi, acabas por entrar en un estado de apatía que no hay quien lo aguante.

Es por ello que me planteo la posibilidad de cambiar de familia en enero (tras hacer el examen del B2 en la VolkHoch Schule, la académia de alemán, a ver si me saco el titulo de la Goethe).

Con la familia no hay ningún problema, a pesar de haber hecho cachondeo con algunas de sus manías, son gente normal y me llevo por lo general, bien con ellos (todavía no sé como voy a soltarles el bombazo de estas navidades…). Pero este pueblo me destroza.

No se puede conocer a nadie y para postres la única vecina que tengo es una Barbie egoista, en resumen que prefiero estar sola antes que quedar con ella.

Asi que voy a volver a darme de alta en la web de au-pairs a ver si consigo encontrar a una familia en Berlín o en alguna gran ciudad alemana. Necesito acción o se me van a comer los nervios 😦

Otra cosa que quería comentar es que si me voy, sé que me perderé la oportunidad de hacer prácticas como profe de español en la escuela de los niños, digamos que eso es el único montivo que me tira un poco atrás a la hora de tomar esta decisión, asi que de momento creo que me daré de alta y luego ya veremos si me voy o no, pero vaya… me temo que tras las navidades cambio de residencia.

Un beso y como siempre, sentiros libres de comentar mis idas de castaña,

CaRpE DiEm vosotros que podeis U_U

4 thoughts on “should I stay or should I go?

  1. Marta!

    No ets la única que s’està plantejant borrar-se del facebook (i ja diuen que les ments brillants pensen iguals ^^) Jo porto una setmana debatentme entre borrar-me o no.

    Els fets bàsics que em fa rebutjar el facebook són 2

    El primer el dic com intrusionisme o bé “voyeurisme” la gent només t’agrega per saber si t’ho passes pitjor que ells, o que és de la teva vida despres de 5 o 6 anys que no t’hi parles..que dius, si fa 5 o 6 anys que no ens parlem serà per algo… no¿?

    I després el fenomen tinc amics,. m’han arribat aregegar gent que no conec de res, obviament aquesta gent la posso ignorar. i últimament estic rebaixant el numero d’amics al facebook, ara mateix en tinc 100 i ja asseguro que anirà baixant… o em borraré ben aviat.-

    I és que em fa gràcia perq lo del facebook, jo fa moltíssim que hi sóc, i abans molava perq bueno erem 4. però ara amb tot déu al facebook, és el moment de ser pioner i canviar, ja vindran després on siguem els líders indictuibles de pensament indepent, i llavors serà le moment de tornar a moure fitxa.

    Gran idea cousin la d’aquest bloc. segueix així!

    Molts ànims amb tot!

    Aleix

  2. es que si t’ho pares a pensar facebook (d’aqui que pasades les 24 hores d’avui, engego el facebook a prendre vent, sols el mantinc per a que els meus familiars tinguin temps a apuntar-se la dire del meu nou blog) es voyeurisme pur i dur, és exactament el que tu has dit.
    Es del pal colegues de l’escola que inclús s’havien atrevit a jutjar la teva manera de fer les coses quan no tenien ni una vaga idea de qui ets, ara et venen del pal “uoita quant de temps que fa que ens coneixem i mira que bons amics que som que et trobo pel facebook i t’agrego! Això si, pel carrer et seguiré girant la cara”, ho sento molt però fa molt de temps que decideixo qui vull per amics i per suposat la paraula paripé no va amb mi, sóc al.lérgica a segons quines actituds…
    D’aqui que vist que no m’agrada cap dels dominis actuals he pensat en crear el meu propi a la meva manera i amb les meves freakiades per a qui li interessi que passi a veure el piset.
    Sobra dir que vist que sóc la única “máster” d’aquest domini, em prenc la absoluta i plena llibertat de decidir qui posteja i a qui li dono la direcció del meu domni (puc restrigir visites i tot) i a sobre tenir la seguretat de que qui entra aqui ho fa per que li interessa el que faig o el que se m’acut sense compromisos 🙂

  3. Aleix, Marta. Tots dos acabeu de tirar pels terres tota la meva curiositat novedosa pel facebook, tan sols fa 2 setmanes que l’estic investigant i de moment no li veia tots aquests defectes. Però vist desde el vostre punt de vista començaré a pasar.

  4. Home diria que tant el Cousin com jo portem una bona temporada pel Facebook i coneixem de primera mà com està el tema…
    Si t’hi vols quedar sempre pots triar bé a la gent que agregues, aixi pots seguir estant la mar de feliç per allà.
    Jo és que tinc el problema que sóc molt vaga per aquestes coses, a part de que em venia de gust fer alguna cosa diferent… i bé, reconec que el resultat … M’ENCANTA 😀

    Ens veiem a la meva tornada a Barna :D!

    CaRpE DiEm

Deixa un comentari

